Mina serier just nu

Dom som känner mig vet att jag är seriegalen...
Jag menar det är som en bra lååååååångfilm som typ aldrig tar slut. Ni hör ju =)

Men jag har aldrig riktigt tänkt på hur många serier jag kollar på samtidigt. så här tänkte jag lista upp dom som är aktuella just nu.

Måndag: (5)
Pan am
Desperate housewives
Dexter
Once upon a time
the walking dead

Tisdag: (3)
Gossip girl
Terra Nova
Two and a half men

Onsdag:
(3)
90210
Glee
Ringer

Torsdag: (0)

Fredag: (5)
The mentalist
The vampire diaries
The secret circle
Greys anatomy
Charlies angels

Lördag: (6)
Nikita
Fringe
Supernatural
Sanctuary
Grimm
Chuck

Totalt 22 serier haha omg ! Ni tänker väl, hon har inget liv. Börjar fundera på det jag med ;)
15,4 timmar - 924 min - 5544 sekunder

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja det blir man verkligen, helt sjukt. Roligt inlägg du har gjort :) Vad gör du på torsdagar och söndagar när det står noll på serieschemat då?

2011-11-14 @ 23:14:57
URL: http://blackribbon.blogg.se/
Postat av: Ida Helin

haha shit säger jag bara ;)

Hur kommer du ihåg vad som har hänt i alla avsnitt? Jag blir snurrig av bara ett par..

2011-11-15 @ 14:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0